FAQ
Hier vindt u de meest gestelde vragen over onze shop. Staat uw vraag er tussen, aarzel niet en bel ons: 0172-42 42 20.
Financieel
Antwoord: Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in de vertrouwde internet betaalomgeving van je eigen bank.
iDEAL is een gezamenlijk initiatief van ABN AMRO, ASN Bank, Friesland BANK, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.
Antwoord: Betalen per vooruitbetaling houdt in dat u, na ontvangst van onze bestelbevestiging, zelf het bedrag overmaakt op rekening NL83RABO0156251302 t.n.v. Tramag B.V.
Vermeld in de betaalomschrijving altijd het bestelnummer (zie onze bevestiging).
Zodra wij uw betaling hebben verwerkt, ontvangt u een bevestiging per e-mail.
Antwoord: De kosten varieren per bestelling, u ziet bij de bestelling de verzendkosten voor de door u gekozen artikelen.
Antwoord: Alle op de website getoonde prijzen zijn in euro’s exclusief 21% btw, onder voorbehoud van tussentijdse wijzigingen en typefouten.
Algemeen
Antwoord: Tijdens onze openingstijden (ma t/m vr: 8:00-17:00u) staan onze klantenservice medewerkers voor u klaar.
Stuur een mail naar klantenservice@tramag.nl of bel 0172 42 42 20
Tramag reageert snel op vragen via e-mail. Wij streven ernaar uw vragen binnen 2 uur te beantwoorden.
Antwoord: Om uw gegevens te wijzigen moet u ingelogd zijn. Vervolgens kunt u bij “Mijn Account” kiezen voor de optie “Gegevens wijzigen”.
Antwoord: Bestellen bij Tramag gaat snel en simpel. Ons bestelproces bestaat uit vier overzichtelijke stappen. Uw bestelling wordt pas definitief na uw bevestiging.
Stap 1. Selecteer uw artikelen/ inhoud winkelwagen
Met de knop “bestellen” voegt u een artikel toe aan uw bestelling..
Wilt u meerdere exemplaren van hetzelfde artikel bestellen? U kunt hier de aantallen aanpassen.
Klik op het kruisje om een artikel te verwijderen.
Als u alle producten die u wilt bestellen in uw winkelwagen heeft klikt u daarna bij “Winkelwagen” op “Afrekenen”
Is uw bestelling compleet? Ga dan naar stap 2.
Stap 2. Inloggen/ registreren
Als u nog niet bent ingelogd kunt u hier inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord.
Bestelt u voor het eerst bij Tramag? Dan kunt u zich bij deze stap registreren en uw adresgegevens invullen.
Stap 3. Adresgegevens controleren en betaalwijze kiezen
U kunt nu aangeven of u uw bestelling wilt afhalen of laten bezorgen, door middel van de knop “bereken uw verzendkosten”
Klik vervolgens op “Afrekenen”
Voor de betaalwijze heeft u de keuze uit:
– iDeal
– vooruitbetaling
Vervolgens kunt u uw factuur en afleveradres opgeven.
Bij deze stap controleert u het factuur- en afleveradres op juistheid. Indien nodig kunt u deze wijzigen.
Klik vervolgens op “Ga verder”.
Stap 4. Bestelling afronden
Controleer alle gegevens voor uw bestelling nogmaals op juistheid.
Wilt u nog iets wijzigen? Doe dit dan nu, als de bestelling is afgerond kunnen geen wijzigingen meer worden doorgevoerd.
Klopt alles? Dan kunt u de bestelling afronden door te klikken op “Bevestig bestelling”.
U ontvangt een orderbevestiging per mail.
Antwoord: Tijdens onze openingstijden (ma t/m vr: 8:00-17:00u) staan onze klantenservice medewerkers voor u klaar.
Stuur een mail naar klantenservice@tramag.nl of bel 0172 42 42 20
Tramag reageert snel op vragen via e-mail. Wij streven ernaar uw vragen binnen 2 uur te beantwoorden.
Antwoord: Ja, nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u een orderbevestiging per e-mail. Hierin staat nogmaals een overzicht met alle bestelinformatie.
Heeft u geen e-mail ontvangen? Controleer in dat geval of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen.
Antwoord: Wij willen dat u tevreden bent met uw aankopen bij Tramag. Het kan echter voorkomen dat u zich vergist heeft bij uw aankoop of dat u niet tevreden bent over een artikel.
U kunt het artikel dan binnen 14 dagen aan ons retour sturen. Het artikel dient compleet en in oorspronkelijke en deugdelijke verpakking te zitten. Artikelen die beschadigd of gebruikt zijn, komen niet voor restitutie in aanmerking.
Een aantal artikelen komen niet in aanmerking voor onze tevredenheidsgarantie:
. Artikelen die beschadigd of incompleet zijn
. Artikelen die speciaal voor u besteld zijn
De verzendkosten zijn voor uw rekening.
Na ontvangst zal het aankoopbedrag van de goederen per omgaande aan u worden terugbetaald.
Het is ook mogelijk het artikel te ruilen. U kunt dit aangeven op het retourformulier.
Stuur een mail naar klantenservice@tramag.nl met uw naam, klant- en factuurnummer. Wij nemen daarna z.s.m. contact met u op.
Antwoord: Tramag respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming. Tramag zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling.
Tramag gebruikt de verzamelde gegevens om haar klanten de volgende diensten te leveren:
- Als u een bestelling plaatst, hebben we uw naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens nodig om uw bestelling uit te voeren en u van het verloop daarvan op de hoogte te houden.
- Om het winkelen bij Tramag zo aangenaam mogelijk te laten zijn, slaan wij met uw toestemming uw persoonlijke gegevens en de gegevens met betrekking tot uw bestelling en het gebruik van onze diensten op. Hierdoor kunnen wij de website personaliseren.
- Wij gebruiken uw e-mailadres om u te informeren over de ontwikkeling van de website en over speciale aanbiedingen en acties. Als u hier niet langer prijs op stelt, kunt u zich uitschrijven op onze website.
- Als u bij Tramag een bestelling plaatst bewaren wij, indien gewenst, uw gegevens op een Secure Server. U kunt een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven zodat uw naam en adres, telefoonnummer, e-mailadres, aflever- en betaalgegevens, zodat u deze niet bij iedere nieuwe bestelling hoeft in te vullen.
- Gegevens over het gebruik van onze site en de feedback die we krijgen van onze bezoekers helpen ons om onze site verder te ontwikkelen en te verbeteren.
- Als u besluit een recensie te schrijven, kunt u zelf kiezen of u uw naam of andere persoonlijke gegevens toevoegt. We zijn benieuwd naar de meningen van onze bezoekers, maar behouden het recht bijdragen die niet aan onze sitevoorwaarden voldoen niet te publiceren.
- Als u reageert op een actie of prijsvraag, vragen wij uw naam, adres en e-mailadres. Deze gegevens gebruiken we om de actie uit te voeren, de prijswinnaar(s) bekend te maken, en de respons op onze marketingacties te meten.
Tramag verkoopt uw gegevens niet
Tramag zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling. Onze werknemers en door ons ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.
Cookies
Cookies zijn kleine stukjes informatie die door uw browser worden opgeslagen op uw computer. Tramag gebruikt cookies om u te herkennen bij een volgend bezoek. Cookies stellen ons in staat om informatie te verzamelen over het gebruik van onze diensten en deze te verbeteren en aan te passen aan de wensen van onze bezoekers. Onze cookies geven informatie met betrekking tot persoonsidentificatie. U kunt uw browser zo instellen dat u tijdens het winkelen bij Tramag geen cookies ontvangt.
Indien u nog vragen mocht hebben over de Privacy Policy van Tramag, dan kunt u contact met ons opnemen. Onze klantenservice helpt u verder als u informatie nodig heeft over uw gegevens of als u deze wilt wijzigen. In geval wijziging van onze Privacy Policy nodig mocht zijn, dan vindt u op deze pagina altijd de meest recente informatie
Producten
Antwoord: Bestellingen worden met de grootst mogelijke zorgvuldigheid verwerkt en verzonden. Er kan echter wel eens iets misgaan. Mocht u een artikel ontvangen hebben wat u niet besteld heeft, meld dit dan via klantenservice@tramag.nl
Een van onze supportmedewerkers zal het probleem zo snel mogelijk naar tevredenheid oplossen.
Antwoord: Wanneer u bij het controleren van de te ontvangen zending een beschadigd product aantreft, dient u deze te weigeren en door de vervoerder weer mee laten nemen. Als het beschadigde product bij ons is geretourneerd, zal (na constatering van de beschadiging) worden overgegaan tot creditering of opnieuw verzenden van de goederen. Het accepteren van een beschadigde zending is op eigen risico. Kiest u er voor om de zending op eigen risico te accepteren, laat dan een aantekening van beschadiging maken door de vervoerder op het vervoersbewijs. Neem hierna direct contact met ons op. Mocht het product beschadigd zijn, dan zal er in overleg naar een passende oplossing worden gezocht. Als u zonder opmerkingen voor ontvangst heeft getekend kunnen wij geen aansprakelijkheid meer aanvaarden voor beschadigingen welke later worden ontdekt.
Antwoord: Mocht een artikel defect raken, dan kunt u natuurlijk ook op ons rekenen. Op al onze artikelen is de garantietermijn van de fabrikant van toepassing.
Stuur een mail naar klantenservice@tramag.nl met uw naam, klantnummer en omschrijving van het defect. Wij nemen daarna z.s.m. contact met u op.
Antwoord: Stuur een mail naar klantenservice@tramag.nl met uw naam, klantnummer en omschrijving van het defect.
Een van onze medewerkers zal het probleem zo spoedig mogelijk naar tevredenheid oplossen.