U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.
Consumenten Klachtenregeling
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@tramag.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Zodat wij altijd aan uw wensen kunnen voldoen. Zoekt u iets specifieks? Neem dan contact met ons op.
Ons team staat dagelijks voor u klaar voor advies op maat.
Zeer specifieke wensen & eisen, bij ons geen enkel probleem!
Door slim inkopen en een goede prijs/kwaliteit verhouding betaalt u bij ons een eerlijke prijs.
De webshopprijzen van onze producten worden altijd excl. BTW (boven) en incl. BTW (onder) weergegeven. Hier komen nog verzendkosten bij.